ScanRix

Dropshipping &

Teknisk support

Dropshipping


Vi tilbyder dropshipping til vores forhandlere, hvilket betyder, at du som forhandler ikke selv skal have stort lager af ScanRix produkter. 


Selve ordningen er gratis at tilmelde sig - det koster kun forsendelsesomkostninger og et mindre gebyr, hvis vi skal varetage returordrer. 


Vi skal bruge nogle oplysninger om din kunde (navn, adresse, telefonnummer og mail). Dette skal du sende til os for hver ordre. Disse oplysninger bruges til forsendelsen og opbevares ikke hos os efterfølgende.


Pakken sendes direkte til din kunde. Du står som afsender og vi afregner direkte med dig - du afregner selv med din kunde.


Ved dropshipping indestår vi også for de gældende 24 måneders reklamationsret.

Teknisk support


Vi tilbyder teknisk support på alle vores produkter. Skulle der være en fejl på et produkt - hvilket heldigvis er meget sjældent - så tjekker vi selv produktet. På den måde er du altid sikret en hurtig ekspedition og et hurtigt svar på en reklamation. Ingen lange ventetider på svar fra producenten - det klarer vi selv! 


Bruger du vores dropshipping, så sender vi returlabel direkte til din kunde - og finder vi fejl på produktet, så sender vi et nyt produkt direkte til din kunde. Er det en skade opstået ved forkert brug eller hærværk, så kontakter vi dig for at afklare den videre proces.



Lagerstatus

Eget lager i Danmark


Vi har eget lager i Danmark.


Det betyder at ekspeditionstiden fra en ordre er afgivet og til du eller din kunde har modtaget den er ganske kort. Ofte inden for 2-3 dage.





Model

Lager

Lager igen

SR 180


På lager

SR 190 PRO


På lager

SR 180 B

På lager

SR 180 L


På lager

SWT 5000


På lager

CD 805


På lager